8 Ağustos 2012 Çarşamba

2.nd assignment EVALUATION

1) http://karasubatuhan.blogspot.com/ arkadaşım müşteri memnuniyetini işletmede çalışanlardan başlayarak rekabetçi piyasa koşulları çerçevesinde değerlendirmiş. Ürün stratejilerini, reklamları, promosyonları tüketicilerle buluşturmada eksiksiz olması gerekliliğini söylemiş. Bunların tamamına katılıyorum. Hızla değişen küreselleşmeyle kısalan ürün yaşamları müşteri memnuniyetini daha da önemli kılmaktadır.

2) http://ufukisiksal.blogspot.com arkadaşımda ilişkisel pazarlamadaki değişim sürecinden bahsetmiş güzel bir örnek ile. Seçtiği resimde bu anlatım için bence gayet uygun tıpkı http://pazarlamarchi.blogspot.com arkadaşımızın ki gibi. Ceyda arkadaşım zorlu piyasa koşullarında çok iyi bir denge kurulması gerektiğinden ve   geri dönüşlerde yaşanabilecek maddi manevi kayıpların altını çizmeye çalışmış.

3) http://fulyaerkut.blogspot.com Fulya arkadaşımızın ve http://ozancevik.blogspot.com Ozan arkadaşımızın resimleri ve anlatımları ise bence tamamen müşteri memnuniyetini özetlemiş oluyoruz. İşletme başarısı için önceden yapılması gereken fizibilite çalışmalarından tutunda anket ve istatistik araştırmalarına kadar bence bu iki resim çok iyi özetlemiş. Her insanı doğası gereği bir kalıbın içerisine sokmak ne kadar zor olsa da ürün ve pazarlama başarısı için en kötülerin kazanılması ve iyilerin daha iyi nasıl olabir önerileri göz önüne alınmalıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder